Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, November 1, 2012

Contest : 1st Giveaway By Makcik Superman

                             

Yeayyyy.. 
Rasa teruja pula nak join contest giveaway dari makcik Superman ni..
Sebabnya hadiah yang dia offer nampak menarik. Ada handbeg, baju, tudung dan top up hanfon. Maklumlaa ramai sponser untuk GA dia ni.. kalau dah banyak hadiahnya dah tentu ramai juga pemenangnya kan... ~hee~

Kepada makcik Superman,
saya dah follow blog awak dan saya dah like page awak.. Nama saya di facebook Dyhaniey Chantek yer..
Harap saya salah seorang pemenang.. [tetibe gediks nak menang..boleh gitu?]

Sape-sape nak join giveaway makcik superman..juz pegi kat ----> SINI 
Tarikh tutup 18 November 2012. Sempat lagi ni..  :)

No comments:

Post a Comment