Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, June 19, 2011

Tudung Style

Ptg ni nak pergi Jalan TAR nak pergi cari tudung untuk 'match' kan dengan baju tunang nanti. Hmm.. tak tau tudung yang macam mana nak pakai nanti.
Pic 1
Saya berkenan betul dengan style tudung yang macam pic 1 tu. Nampak cantik sangat dan macam ala-ala wanita arab aje nampak. Tapi rasanya sesuai tak dengan muka saya yang bulat nih pastu pakai tudung style macam tu?

Pic 2
Or maybe pakai style tudung yang macam pic 2. Nampak simple dan sweet aje. Sesuai jugak dengan tema baju saya nanti pun warna pink. Tapi saya pakai baju kain lace. Kalau patern baju style baju kurung moden dan kain shiffon I think sesuai kot guna tudung style ni..

Pic 3
Style pic no 3 pun nampak simple dan sweet jugak. Tapi saya nak kene carik pulak tudung alas atas yang macam ala-ala Siti Nurhaliza tu. Huhu..

Dalam simpanan saya dah ada veil & hiasan kepala bentuk kerawang. So saya tak mau nak membazir. Saya nak cari tudung yang sesuai dipakai dengan veil & hiasan kepala tu...

No comments:

Post a Comment