Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, October 17, 2011

Contest : My Dream Veil Contest By Non-Cinderella Story

Salam semua..
Sebelum balik kerja.. saya nak tulis karangan sikit.. sebab nak masuk contest 

Saya suka sangat veil yang macam dalam gambar dibawah ni. Material dari kain chiffon, tak kisahlah bahagian depan dahi tu nak 'patch' dengan lace or jahitan manik. Asalkan mesti nak ada lebih-lebih sikit di bahagian dahi.

Veil macam ni saya nak gunakan sewaktu majlis akad nikah sebabnya veil ni semacam kena dengan tema ala-ala Arab gitu. Selendang /tudung saya akan menggunakan shawl biasa tapi ditengah-tengah dahi letakkan kerongsang kecil sebagai hiasan.

Memandangkan tema warna untuk majlis akad nikah saya nanti ialah grey.. seharusnya veil berwarna grey juga  :) Tak perlu veil yang terlallu panjang.. cukup sekadar sampai pada aras pinngang  :)  [bahasa saya kurang menarik ke? hikhik]  Owhh.. seronoknya kalau saya dapat mengenakan veil idaman saya pada hari pernikahan nanti..  (^_^)

Kalaulah Non-Cinderella Story dapat memenuhi impian saya... alangkah bestnyerrrr   :)

Ok.. cukup lah karangan contest saya pada hari ini.. Sekian terima kasih  :)

Saya nak tag sape yer... hmmm..

http://asyikinirish.blogspot.com
http://kasut-pink.blogspot.com
http://nurain82.blogspot.com

4 comments:

  1. mimis.....suke veil kepala berlebih2 tu gak...!!
    **betul ke ayat nih..hehe

    tggu kata juri ye dear....gud luck...!!

    ReplyDelete
  2. weeee~ tema arab. nice! suka pilihan cam dalam photo tu. good luck! ;-)

    ReplyDelete