Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Thursday, August 25, 2011

Menu 25 Ramadhan

Nasi Kukus Ayam Goreng Berempah
Cucur Badak
Cendawan Goreng
Air : Shakira

Hari ni teringin sangat nak rasa nasi kukus kat hujung Taman Pinggiran Putra tu. Gerai nasi kukus ni dah dekat simpang nak masuk Taman Puncak Jalil. Saya pernah lalu beberapa kali depan gerai tu masa bulan Ramadhan ni dan saya tengok orang ramai gilerrr beratur semata-mata nak beli nasi ni. Mesti sedap kot kan tu yang ramai orang beli. So.. I want to try....  Saya tak pergi lewat sangat. Pukul 4pm saya dah pergi beli nasi tu. Nasib baik tak ramai lagi orang yang beratur. Maybe dalam pukul 5pm baru orang dah ramai datang beli..

Saya suka kari dan ayam goreng tu.. cukup berperisa. Cuma ayam tu kurang lembut kalau nak dibandingkan dengan Nasi Kukus yang saya makan kat downtown Mines malam semalam. (will review later).

Sesiapa yang nak mencuba boleh datang beli kat gerai nasi kukus ni. Ok saya bagi sikit direction. Jikan anda dari Kajang / Putrajaya / Puchong sila cari Jusco Taman Equine. Kemudian turn left. Lepas tu jalan terus sampai ke penghujung jalan. Gerai di sebelah kanan  :) . Jika anda dari Serdang / Sg Besi / KL sila cari petronas yg ada KFC. Kemudian anda nampak lambang Jusco then turn right. Jalan terus hingga ke penghujung jalan. Gerai disebelah kanan anda..   :) 


No comments:

Post a Comment