Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, August 26, 2011

26 Ramadhan & Shopping-shopping Raya

Menu 26 Ramadhan

Bihun Goreng
Cucur Cempedak
Air : Bandung Soda

Itu aje menu yang mampu hari ni.. hikhikhik..
BTW, jalan di KL tadi memang jammed teruk. Saya dari Serdang pukul 4.45pm dan sampai di Gombak pukul 7pm. Cuba kira berapa jam dalam kereta tu? Mengantuk giler masa drive kereta tadi.. Macam nak tertido pun ada jugak. Nie yang bebanyak kereta atas jalan raya tu diorang nak kemana sebenarnye yer? Nak balik kampung ke? Nak shopping ke?
Sebut pasal shopping.. Yeahh finally rasa dah lengkap kot barang-barang keperluan. Baju raya dah setel. Tudung raya pun beli selai aje kat Downtown Bukit Dukong malam semalam. Kasut raya pun dah beli kat Downtown Cheras. Kerongsang pulak dah beli kat Downtown Mines. Cuba imagine berapa banyak downtown yang saya pegi untuk dua malam berturt-turut.. dan yang menjadi mangsa heretan untuk bawak saya ke downtown tu tak lain dan tak bukan my dear fiance.. Tenkiu sebab layan I bershoppong dan window shopping. Kalau boleh semua downtown nak tawaf. Nak tau tak.. cadang tadi nak tawaf Downtown Seri Gombak.. ~hikhik~ Tapi malu nak menyuarakan isi hati kat Mr. Sallehudin... (^_^)

Sebelum pergi Gombak siang tadi singgah kejap kat Jusco Equine. Nak beli kan t-shirt untuk abah & Mr. Sallehudin. I think abah memang padan pakai saiz M and for Mr. Sallehudin belikan saiz L. Nampak besar baju tu..  But.. OMG!! Tak muat hokeyyy baju saiz L.. Saya tengok sekarang ni saiz badan dia makin susut tapi rupanya itu hanyalah pandangan mata kasar saya sajee.. So, saya ajak Mr. Salleh pergi Jusco AU2.. nak belikan dia baju baru.. Kesiann sebab dia tak shopping baju baru lagi. So belilah sepasang t-shirt and sepasang kemeja hitam..  Sukeee tak..????

Owhh.. panjang berjela kot karangan saya ni.. Esok saya dah nak balik kampung. 5.30am dah bertolak dari KL balik ke Bagan Serai with my adik. Doakan perjalanan kami selamat yerr... Selamat balik kampung  :)

No comments:

Post a Comment