Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Friday, August 19, 2011

19 Ramadhan

Menu 19 Ramadhan

Nasi Kerabu
Chicken Chop
Buntut percik
Kuih muih
Air : bandung soda & keladi

Hari ni kepasar ramadhan Bandar Baru Bangi. Banyak juga peniaga dan pembeli. Sama seperti pasar ramadhan yg lain juadah berbuka puasa menarik belaka. Me and Mr. sallehudin tak sempat nak balik rumah so we all lepas beli belah terus berbuka pose kat tasik... errr.. ape ye nama tasik kat bandar baru bangi tu... Tasik Anggerik kot.. ~huhu~


Sementara menunggu waktu berbuka pose sempat lagi mengambil gambar. Saya suka awan tu.. Tengok lah saya yang semakin membesar.. Hmmm..

Mr. Sallehudin yang semakin mengecil... ~ecehh~ suka laa tu I ckp U dah susut yer...  

Kuih muih yang jual kat Pasar ramadhan ni sedap-sedap belaka. Karipap pusing adalah terbaik. Harga 50sen sebiji karipap. Ada inti daging dan ayam. Popia goreng juga 50sen. Kuih tepung talam juga sedap. Lima biji RM2 saje.. Chicken chop pun sedap. sos agak pedas. harga RM5. Actually ada satu menu.. buntut percik  :)  Mr. Sallehudin suka sangat buntut percik nih.. ~haisszz~


Tetiba teringin nak makan nasi kerabu. Harga RM4 sebungkus. Ada lauk ikan goreng dan telur masin. Sorry to say that.. Nasi Kerabu tak berapa nak sedap... hmm..

Sedang makan kat tasik tetibe hujan pulak turun. Berlari we all masuk kereta. Terbantut selera makan tau. Lepas tu we all pegi Kedai Yummie bakery nak beli beberapa barang buat biskut lagi. Tak cukup.....

No comments:

Post a Comment