Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, August 10, 2011

@ Fullhouse, Sunway Pyramid

Menu 10 Ramadhan

Doury Fish... bla..bla [tak ingat..huhu]
Beef Burger [nama menu tupanjang tp x ingat]
Fresh Orange 
Sea Coconut Juice

~goshh~
Hari ni berbuka puasa dengan geng F401. Geng ni 1 dorm masa sama-sama study matriks kat UPM around 1998-1999.. Lamakan our relationship   :)
So pertemuan mulanya dirancang nak makan Kenny Rogers tapi sebab we all takde pun buat reservation so penuh kedai tu. Then, cadang nak makan kat Tony Romars tapi TJ pulak tak nak. So we decide masuk Full House.

 Hari ni saya bukak pose makan fish aje. Nama menu ni sorry saya tak ingat sebab panjang sangat. Mash Potato & Mushroom Sauce adalah sangat sedap.

 Mr. Sallehudin order menu berasaskan daging burger. Menu ni pun not bad. Dan seriess cakap price kat sini pun tak lah terlalu mahal sangat. Berpatutan dengan makanan western.

 TJ & Mc Dee order Chicken Chop. Owhh.. saya dapat rasa menu nie and I give 4 stars.

 Nasi Lemak order by Nieza. According to Nieza, Nasi Lemaknya pun rasa ok. Wahh.. everything good dan tak rugi pergi makan kat cafe Fullhouse ni..

 Cafe ni juga menyediakan buah tamar untuk pelanggan yang datang berbuka puasa di situ. 

 Kami hanya berlima aje.. Tak cukup ni.. Ida tak boleh datang sebab baru deliver 2nd baby girl. Congrats Ida  . Yan pulak sibuk dengan anak-anak dan komitmen lain. Katanya kalau on weekend tu boleh juga kalau nak attend. Julia pula bagi alasan yang paling tak logik. Tak tahu jalan dari tempat kerja nak ke Sunway Pyramid.. Alalala.. macam ko ni baru seminggu dok KL.. hihi..

Anyway thanks everyone yang sudi luangkan masa to get together...

 Nak tau tak.. saya dah beberapa kali lalu depan cafe Fullhouse ni. Sebelum ni tak pernah masuk dan kalau u'olls nak tau saya teringin sangat nak bergambar dengan kereta mini ni.. ~hikhik~ Anyway thanks to my Fiance kerana sudi merealisasikan impian saya.. sebab layan saya amik gambo depan kereta nih.. hikhik...


Kesimpulannya, Fullhouse Cafe adalah cafe yang menarik kerana konsepnya gabungan cafe, butik dan kedai cenderamata. Makanan yang tersedia pada saya cuma kurang pilihan tetapi harganya amat berpatutan. Kalau nak mncuba menu di cafe ni.. terletak LG Floor, Sunway Pyramid.

2 comments: