Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, October 18, 2012

#ChurpOut2 And #CelcomNote2

Hi All..
Uolls tau tak about #ChurpOut2012? Event ni berlangsung di Publika Boulevard pada 13 October 2012.


So untuk pertama kalinya I pergi event yang ChurpChurp Malaysia anjurkan. I tak pergi sorang. I paksa Mr. Sallehudin temankan I.. ~hehe~ dan dia terpaksa pergi semata-mata untuk #ChurOut2012 dan #CelcomNote2

Masa I sampai kat #ChurpOut2012, dah tengah hari.. so I pergi makan kat area Publika dulu. Lepas kenyang barulah me and hubby jalan-jalan. Mula-mula we all ronda kat #Marketplace. That area boleh tengok blogger terfamous ada jual barang preloved diorang untuk tujuan charity. I nampak Hanis Zalikha, Maria Elena, Jezmine Old Blossom. Yang paling kelakar I boleh jumpa my cousin kat situ. Dia join Hanis Zalikha punya booth. But the best part is.. I snap pic with Sazzy Falak. Terujaa gitu.. Sazzy ada buka booth untuk butik dia jugak masa di #ChurpOut2012.


I teringin hokey nak snap pic dengan mascot #ChurpOut2012. Yeaaaa dapat pun. My hubby pun layan jugak kerenah I.. Dia pun snap pic jugak.. berdiri tepi mascot gitu.. Lepas snap pic dengan mascot dapat coupon Super Deals Giftpack sorang satu. 


Kemudian, I rasa teruja nak register nama di kaunter #ChurpOut2012, dan sign up sekali B Card. Orang kat kaunter tu cakap kalau nak dapat cabutan bertuah perlu dapatkan lima chop stamps dari FunCircuit. Actually FunCircuit ni kaunter permainan di #ChurpOut2012. Ada lima booth permainan yang kita perlu pergi dan lengkapkan permainan yang ada. Setelah lengkap permainan kita, kita akan dapat chop stamps. Satu booth untuk satu chops stamps. Mari bermain dengan gembira..  :)


Yang paling kelakar sekali, untuk dapatkan chop stamps yang ke lima kita kena try main game - kalau tak silap I namanya Rodeo Bull. I takut nak main game ni sebab takut jatuh. So I paksa my hubby naik atas menatang tu.. ~hahahhahaa~ Bull tu akan berpusing-pusing. Makin lama makin kuat. Ikut kepada kebijaksanaan orang yang menunggangnya.. Kalau pandai balance lama laa duduk atas bull tu.. Kesian my husband.. last sekali dia jatuh dari bull tu. terus pening pitam nak bangun tak boleh. I takut tau.. Kesian dia.. Sorry my dear.. ~hehe~ Balik #ChurpOut2012, I cerita dan tunjuk gambar kat all my adik ipar. Diorang semua gelak sampai pecah perut tengok gambar tu.. ~hahaha~ I LOVE U MY HUBBY...

Finally dapat juga semua chop stamps dan terus pergi ke kaunter redemption. Alaaa.. dapat badge #ChurpOut2012 aje.. Sungguh tak lucky saya.. ~haha~. Yang ni cabutan bertuah untuk hadiah biasa-biasa aje. Tapi kalau nak dapat grand prize, mestilaa join #Whatchuwant Dunk N Draw. I tengak beberapa orang perempuan cina join game ni untuk dapatkan grand prizes. Caranya.. mereka perlu duduk diatas satu kolam kecil yang dipenuhi air. Apabila tekan button ditepi kolam tu.. mereka terus jatuh dalam air. Yerr.. permainan ini memerlukan kita standby baju lain sebab dah tentu basahkan...masuk kolam.. ~huhu~ Bila dah jatuh dalam air.. pilihlah bola pingpong kesukaan. Disitu ada tertulis hadiah apa yang dimenangi. Antara hadiah grand yang disediakan Samsung Galaxy Note 2 #CelcomNote2. Kalau ikutkan memang I nak join the game....tapi takde baju extra..~ehehe~

Sebenarnya nak tunggu sampai malam. Maklumlaa nak tunggu tengok Daphne Iking dan DJ Fuzz. Tapi tak sempat. Dapat tengok Performance dari Butoh Dance by Kaki Seni dan Drama by Kaki Seni. Memang best performance diorang ni. Leka I tengok performance diorang kat main stage #ChurpOut2012. 

Tapi kita masih berpeluang memenangi Samsung Galaxy Note 2. Join contest yang Churp Churp Malaysia anjurkan sekarang. Malam ni dah tarikh tutup. So..cepat-cepat bertindak. Saya memerlukan sangat Samsung Galaxy Note 2 sebabnya, I perlukan satu barang electronic untuk I save semua resepi masakan, gambar-gambar dan susun atur scadule harian I dalam calender. Samsung Galaxy Note 2 ada disertakan bersama S Pen Stylus. Jadi.. kalau kita jumpa celebrity ke...kita boleh minta sain autograph dari dia then terus save aje.. Wowww..terujaaaaa.. [berangan lah Mimi ni]. Lepas tu I sign-up Celcom plan. So jadilah #CelcomNote2.


Owhh.. yang pasti #ChurpOut2012 memang best dan I nakkkkkk sangat Samsung Galaxy Note 2 #CelcomNote2
Pleaseeeeeee.....  (^_^)

No comments:

Post a Comment