Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, March 30, 2012

Food Review: Ikan Bawal Goreng

Hi semua..
hari ni saya cuba mengupdate blog menggunakan tab. Agak susah sikit guna tab ni espicially nak masukkan pic skali ketika buat entry baru. Tapi.. mari kita cuber ye.. :)

Dah lama tak wat food review. ok.. hari ni nak cerita pasal makan tengah hari. Pernah rasa ikan bawal goreng? Bila kita order aet ikan bawal goreng untuk makan tengah hari, kita akan dapat set nasi putih, ulam-ulaman, kuah kari kosong, sambal belacan, sambal kicap dan ikan bawal yang digoreng rapuh. saya guna perkataan rapuh sebab saya tak tau nak guna perkataan lain selain rapuh. hehehe... selain tu mungkin ikan ni digoreng hingga garing so bila makan rasa macam kita makan keropok.

Ikan tu akan digoreng apabila ada permintaan saja. Ia tidak digoreng siap-siap dan letak terhidang dengan lauk-lauk yang lain. So, kepuasan pelanggan sangat dijaga oleh tokey kedai.


Ia sebuah kedai makan biasa ditepi jalan. Tokey kedai hanya buka gerai makan di depan rumah dia saja. tapi memang ramai yang datang makan disitu.


Lokasi kedai di Jalan Mahkamah, Bayan Lepas. Berhampiran bangunan Tabung Haji. Saya bagi 4 star dari 5 star.

No comments:

Post a Comment