Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, March 12, 2012

4 Days To Go


Wowww..  4 days to go..
Petang ni nak balik kampung dah. So sekarang nak packing barang tapi update blog dulu..
~hikhikhik~

Ok.. cerita pasal baju kawen saya yang tak satisfied dalam entry sini 
Petang semalam dalam pukul 5.30pm saya dah sampai kat tempat tailor tu. Saya tengok dia tengah jahit butang baju Mr. Sallehudin. Dia dah ganti kain untuk baju sanding. Kali ni nampak ok sikit dari sebelumnya. Mr. sallehudin pun selesa pakai baju tu. Tapi lengan nampak macam besar sikit.

Then, saya and Mr. Sallehudin keluar pergi cari tudung kat pekan Kelang. Tapi tak de jumpa kedai tudung. Finally kitorang masuk dan makan KFC... lepak-lepak jap..
Pukul 8pm kitorang pergi balik kat tailor

bertungkus lumus menjahit

Tu laaa... sape suruh siapkan last minute. saya dah bagi kain suruh jahit pada 1.1.12 lagi...
Saya dah nak balik kampung baru terhegeh-hegeh nak siapkan.
Memang semalam ada termarah jugak laa kat tailor tu..
Geram!! 

Finally, hasil baju sanding yang pada mulanya saya tak satisfied langsung, sekarang dikatakan boleh terima. Barulaa nampak macam patern kat Majalah Pengantin. Baru laa saya boleh tersenyum  :)
Sebelum ni dah jenuh saya nangis depan Mr. Sallehudin pasal baju kawen saya yg buruk.
Lepas dah repair baju tu.. lega sikit saya....

Yer laaa... sape yang tak susah hati kan... 
Mr. Sallehudin cakap janji baju siap dahh...
Memang laa janji baju siap tapi kalau tak cantik dan tak memuaskan hati kita suka ke nak pakai kan?
Tambah lagi baju nak pakai time kawen. Kata hari bahagia tapi kalau tak happy pakai baju tu dah jadi hari tak bahagia la kan..... ~huhu~

Baju nikah pulak selepas dah repair, barulah ok. Rasa puas hati jugak laaaa
Cuma veil sanding tu tak siap. saya nak veil macam Elyana tapi takde bunga timbul tu..
Lastly, tailor bagi kain untuk buat bunga timbul. Dia dah tak sempat buat.
So.. untuk jahit bunga timbul tu nanti saya akan mintak tolong dia jahitkan dan tampal kan veil.

Okies.. nak kemas barang
~tata~

1 comment:

  1. sabar ye..dugaan nak kawen ni mmg banyak..gud luck b2b perak! hehe

    ReplyDelete