Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, March 4, 2012

Paper Beg Bertukar Konsep

Hai semua
Baru balik dari kampung ni hantar barang-barang. Ini batch ketiga. Haha.... 
Dua minggu lagi batch ke empat. Tapi dah tak banyak barang da..
Everything going well... Persiapan memang tengah buat dengan jayanya..

Tapi ada satu benda yang sangat dramatik dah berlaku.
Ingat tak pic kat bawah ni?? Yea.. saya bertungkus lumus DIY paper beg for goodies beg.
Bukan 500 or 1000pcs yang saya buat ok tapi 1700 pcs...


Tapi my DIY paper beg telah di'reject' oleh my parents. Tapi sebelum tu bukan saya tak tunjuk paper beg yang saya buat tu..dah tunjuk.. Tapi last minute diorang tak nak pakai this paper beg and diorang terus pergi beli yang lain. 

This is the new paper beg. I called it 'paper beg bodoh!!'
I hate this. Memang saya tak suka!! Dah laa lari konsep yang saya nak buat.
Sangat bengang hokeyyy... Nak nangis sangat...  :(


Reason my parents nak tukar paper beg:
:: Brown paper beg tu nampak macam pembungkus goreng pisang
:: Kertas lembut, lepas bubuh barang nampak meleper
:: Malu nak bagi pada tetamu sebab tak elok langsung

OMG!! Saya tak selera langsung tengok paper beg tu. Thats to normal. Dah selalu sangat orang guna paper beg macam tu kat kenduri kahwin. I want the difference. Dah tak de mood langsung pasal goodie beg. My parents beli paper beg tu cost melebihi RM500 for 1700 pcs. 

Saya sedih, geram, marah, kecewa, bengang...  :(
Pelaburan yang banyak hanya untuk paper beg. Tapi paper beg walau secantik manapun orang akan buang juga selepas kenduri.. So, 1700 brown paper beg tu apa yg saya nak buat? Buang???

3 comments:

  1. sabar ye sayang...tu sume dugaan Allah utk mne2 bakal perantin..hehehehe

    kita redha je na..:) senyum sikit...!

    ReplyDelete
  2. yela kak..sabo yer.. peace.. ~(^_^)v

    ReplyDelete
  3. same like me....nk diy jugak...last2 ada org nk sponser... so batalkn niat tu....

    u jgn buang, jual je kt b2b yg tgh mncari paper bag... =)

    ReplyDelete