Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, March 7, 2012

Beg Vintage

Hi semua..
Lately banyak masalah timbul
Minggu ni tetiba kereta asyik rosak aje. So nak pergi kerja pun payah..
Dah laa rumah dengan office nak menempuh jammed yang dasat..

Macam pagi tadi.. jammed punye lah teruk tahap gaban. Tetibe bonet kereta keluar asap yang banyak.
OMG..
terus berenti tepi jalan, capai hanfon dan terus lari keluar kereta
Takut pulak tetiba meletup kan.. ~huhu~

Ada ke patut.. majikan saya yang pentingkan diri sendiri tu..
Dia suruh saya tinggal kereta tepi jalan dan naik teksi pergi tengok rumah dia yang under maintenance tu..
Sebab rumah tu ada kontraktor tengah renovate..
Dia takut sofa dan barang rumah dia yang beli kat oversea tu hilang
Owhh.. maknanya..kereta saya yang tersadai tepi jalan dan kalau hilang tak pe la ye..
Tapi barang kat rumah dia kita kena jaga takut hilang.
Meaning pentingkan barang rumah dia dari kereta saya yang tersadai tepi jalan tu..??
Dia tak per laa.. beli kereta porche 1 juta lebih secara cash..
Sebab dia senang dapat. Sebut aje nak ape.. semua boleh dapat..
Saya cuma ada Iswara merah yang nak kene tunggu 9 tahun baru installment habis bayar..

Okey.. forget about work yang mengarut
tujuan asal nak tunjuk ini..
mari tengok gambar dibawah...
Tiba-tiba datang idea nak buat mende ni..
Beg lama ala-ala vintage memang ada kat kampung. So boleh guna beg tu
cuci habuk skit.. dah boleh pakai..


Cantikkan..?
 

Cuma tengah pikir barang ape yang nak letak dalam beg tu..

2 comments:

  1. Letak ucapan2 org yg dtg. Tp akak kena ssdiakan mcm sticky notes yg colorful. d notes tuh gantung la mcm gambo kt ats tuh. Pakai kayu nyer penyepit. Baru nmpk ala2 dolu2~

    ReplyDelete
  2. Ekin : akak dah ada guestbook.. mybe akak print gambo hitam putih pastu gantung dgn penyepit kayu...

    ReplyDelete