Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, March 5, 2012

Jemputan Untuk Bloggers

Selamat pagi Isnin..
Mari bekerja walaupun terasa malas nak pergi kerja..
Tapi kereta saya seakan memahami kemalasan saya hari ini..
Kereta saya buat hal tetiba tak nak start. Trus call Mr. sallehudin...
Dia cakap battery weak kot sebab dua hari tak start..
What can I do without him.. jiran semua dah takde pergi kerja
So saya terus masuk rumah semula...
Capai hanfon terus call office bagi tau lambat masuk
Mr. sallehudin pula tak boleh datang awal selamatkan saya sebabnya dia ada meeting pagi nie..

Switch on laptop...
Create event invitation kat facebook.. Yeahh... dah siap..
Sekarang nak menjemput rakan-rakan bloggers pulak  :)

Saya dengan berbesar hati ingin menjemput rakan bloggers hadir ke Majlis kahwin saya pada 17 March 2012 di bagan Serai Perak.. Uolls boleh emelkan alamat ke sweetheartstories@gmail.com untuk proses penghantaran kad jemputan... anda semua dialu-alukan hadir...  :)


Jemput datang..  :)

No comments:

Post a Comment