Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, March 19, 2012

Aku Terima Nikahnya....

wooowoooo...
Tamatlah zaman solo saya
Akhirnya saya dinikahkan dengan Mohd Sallehudin pada 16 March 2012 lebih kurang pukul 4.20pm di Masjid Permatang Gerdu, Bagan Serai
dan secara official nya saya menjadi Mrs. Sallehudin

 Suasana sebelum dinikahkan. Saya melafaz kebenaran kepada wali untuk mengakadkan saya..

 Aku nikahkan dikau dengan Mimi Narita Hanim..............................................

Sah.... dengan sekali lafaz.. tanpa sebarang percubaan....
Alhamdulilah...

Yeayyyy...
Review tentang majlis kawen saya akan menyusul... harap bersabar ye sebab nak pilih gambar..

5 comments: