Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, March 16, 2012

Today - Solemnization


Hari ini saya akan dinikahkan dengan Mohd Sallehudin bin Mohd Zain
Terima kasih mucuk masam kerana sudi menerima saya seadanya...
Terima kasih kerana menyayangi dan mencintai saya...
Terima kasih kerana membuat saya gembira selama ini...
Terima kasih kerana menjaga saya sehingga badan saya dipam-pam menjadi debab sgt  :p  naik 8kg ok..
Bayangkan dulu berat saya 48kg sekarang dah jadi 56 kg.. ~huhu~

Kepada Mohd Sallehudin...
Saya sayang awak sangat-sangat, banyak-banyak, ketat-ketat...
Jangan notty sangat ok..  

I LOVE U MUCHHHHH AND MUCHHHHHH

9 comments:

  1. selamat pengantin baru juga....!! barakallahulakuma...moga jd pasangan yg diredhai Allah sentiasa.......

    ReplyDelete
  2. Congrats!! Selamat Pengantin Baru.. moga majlis berjalan lancar dear. have fun! =)

    ReplyDelete
  3. SELAMAT PENGANTIN BARU. Congrates, MIMI. semoga bahagia hingga ke akhir hayat. Mintak maaf banyak2 i tak dapat attend wedding you weekend ni, my baby boy on fever. nanti i kirim wedding gift kat you. Apa2 keep on posted abt your big day...mesti banyak gambar2 cantik...

    ReplyDelete
  4. congratzz tau...

    atie follow n link u ya..
    http://miszatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru mimi. thanks for the invitation tp sori tak dapat datang. ada kenduri kat belah sini2 gak..
    btw selamat menjalani kehidupan berumahtangga dengan jayanya insyaAllah ;)

    ReplyDelete