Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, December 12, 2011

Service Candy Buffet

salam semua..
Beberapa minggu lepas salah sorang kawan saya 'booking' saya untuk buat candy buffet. Jadinya malam sebelum majlis saya dah pergi ke Melaka. This is first time my small business 'Sweetheartstories' terima booking untuk candy Buffet.


Actually memang dah lama saya cadang nak adakan servis ni untuk 'Sweetheartstories'. Mula-mula saya buat untuk majlis tunang saya bulan Julai lepas. Then, after saya post the picture dalam facebook, my friend terus berkenan nak booking candy buffet tu untuk majlis kenduri kahwin adik dia.


Jadinya, untuk tema majlis tu, diorang nakkan pink & merah. So, saya sediakan alas meja yang warna merah polkadot putih. Its look so sweet..  :) Penghiasan agak minima. Dua unit frame putih, 3 biji pomandor ball yang mana di akhir majlis tu pomandor tu dah tinggal satu sebabnya lagi dua biji dah kena sambar. Tak tau lah sapa yang sambar.. hukhuk..


Kepada sesiapa yangberminat untuk buat booking candy buffet untuk majlis tunang, nikah ataupun resepsi.. owhh.. ataupun apa-apa majlis aje boleh email terus pada saya cupcakesmuffins@gmail.com

Okies.. sebenarnya macam tak de idea sangat nak menaip ni... So uolls boleh tengok all picture dari atas ke bawah yer...


1 comment: