Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, December 10, 2011

Contest : Stunning Me!! By Qaseh Elyn

Hoyeyy.. apa kata kali ni saya nak join pulak contest anjuran Elyn Creation


Apakah impian tudung / veil pada hari perkahwinan anda?
Adusss.. first time bila saya tengok veil yang dipakai oleh Elyana masa hari nikah beliau saya memang dah betul-betul jatuh hati. Sangat sesuai dan cantik, design dan warna amat memikat hati.. Bila saya tengok veil ELyana tu, saya memang dah berangan habis yang saya mahukan veil macam Elyana ni masa hari sanding saya nanti.


Kebetulan pula, tema untuk majlis sanding saya ialah biru tiffani dan konsep saya saya ketengahkan ialah vintage. Makanya pada hari sanding saya nanti saya akan mengenakan 'dress 1 pieces' kemudian digayakan dengan veil idaman saya seperti veil Elyana. 
Penggunaan hiasan 3D Flower pada bahagian belakang veil sangat cantik. Tapi saya mahukan 3D Flower tu dijahit tabur pada veil. Maksudnya saya tidak mahu 3D Flower tu disusun rapat seperti veil Elyana. 3D Flower disusun jarak-jarak...

Border untuk veil pula ada lace sikit pastu jahit manik menggunakan beads pearl saiz besar dan kecil. Macam Elyn jahit dalam gambar dibawah ni..  :D


Saya boleh imagine.. cantiknya veil impian saya yang diperbuat dari Elyn.. Material kain untuk veil pula saya tak kisah sangat janji kain tu memang nampak cantik dan sesuai digayakan sebagai veil. Berapa labuh veil saya? Hmmm... saya tak nak labuh sangat sebab saya pun bukan tinggi sangat. So cukuplah sekadar paras pinggang.

So.. inilah veil idaman saya harap mendapat perhatian dari pihak Elyn... Terima kasih cik Elyn kerana menganjurkan contest seperti ini.. Saya sukaaaaa...   :)

6 comments:

  1. hi mimis, dh bace ur dream veil...

    gud luck :)

    ReplyDelete
  2. all the best ye!hehe

    do come, visit & be our follower at http://blurplediary.blogspot.com/

    do keep in touch =)

    ReplyDelete
  3. good luck dear...... faiz pun suka gak 3D flower 2.... heeeeee tapi dah design ntuk tunang..... :)

    ReplyDelete