Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, December 24, 2011

Menu Untuk Chocolate Fountain

Selamat Hari Sabtu yang dingin rasa macam nak guling-guling atas katil dan tidur dengan nyenyaknyer.. Actually memang tengah guling-guling atas katil pun tapi sambil update blog  :)


 Yeahh.. dalam entry semalam saya ada update list barang yang nak beli untuk my wedding.

Alhamdulilah, ada salah satu vendor ni meluahkan hajatnya nak sponser lantern. So, sekarang saya nak berbincang dengan dia dulu. Kalau jadi, I will update kat blog ok..  :)

Dan lagi satu, dalam list semalam saya ada tulis nak beli chocolate fountain. Memang teringin giler nak beli benda nih. Nak dijadikan cerita, lepas balik kerja semalam saya singgah Moms Food & Bakery kat Kota Damansara. Kedai menjual barang-barang kek. Then, owner kedai tu memang saya kenal sebab saya selalu beli barang nak buat cupcakes kat kedai tu. Rupanya kedai tu memang ada jual mesin chocolate fountain. Cuma kita bukan beli on the spot tapi kena order dulu. And..saya pun malas nak servey kat internet lagi dah, saya pun terus order kat situ sebab harga yang kedai tu offer kat saya amat berpatutan. Dalam seminggu dua lagi barang tu akan sampai kat kedai tu dan diorang akan coll saya untuk datang ambil..  :)

Cuma.. sekarang saya tengah fikir ni, apa makanan yang sesuai untuk disertakan sekali dengan chocolate fountain ni..



Sumber gambar : Google

Kebanyakkan saya tengok buah-buahan especially strawberry dan marchmallow. Selain dari tu ape lagi ekk yang sesuai nak di 'attach'kan dengan chocolate fountain ni? Any idea tak?? Kalau nak letak biskut pulak, rasanya biskut ape yang sesuai... Saya ala-ala 'blur' disitu.. hehe..

p/s: Saya rindu Mr. Sallehudin yang kat Labuan sekarang ni..  huhu...

5 comments:

  1. biskut jejari pn sedap tau..awk tau kan? biskut jejari yg biasa tu, yg kosong xde rasa apa2..

    nuah pulak, anggur pn ok.. sy pernah nampak org cucuk2 kt lidi anggur.. pop cake pn ok.. :)

    ReplyDelete
  2. salam..berapa harga choc fountain machine tu??
    nk beli gak..hahaha

    ReplyDelete
  3. hi.nak twa jugak harga fountain machine tu??
    klw agak2 x mampu,sy sewa kat awak je nanti e =)

    ReplyDelete
  4. hye, awak!!nk taw jugak.bpe ye harge choc fountain machine tu?
    tq

    ReplyDelete
  5. Salam.. mmg best kalau ada chocolate fountain. Anyway, kalau next time nak buat lagi utk birthday ker atau apa2 function, sy ada jual coklat khas untuk chocolate fountain. Cuma cairkan dan makan.. rasa pon sedap. lawati fb saya: allysforcandyfrenzy

    ReplyDelete