Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, December 20, 2011

Contest : Giveaway First Opening Dippy Lyn’s Collection

Salam semua... mari join contest lagi..  :)
Kali ni mari kita join contest anjuran beeflyingtohoney

Giveaway First Opening Dippy Lyn’s Collection


Hai Lien, saya nak masuk contest yang awak anjurkan. Excited sangat. Saya dapat tahu awak baru mulakan bisnes kecil-kecilan membuat bunga Dip. Dan saya dah tengok hasil kerja awak kat blog beeflyingtohoney. Sangat cantik hokeyyy.. :) Tetibe terus jatuh cinta dan berangan nak bunga pahar Dip letak depan pelamin. Adusss.. jangan katakan pengantin, tetamu yang datang confirm berebut nak bunga pahar Dip tu  :)

Mesti bersinar-sinar pelamin saya nanti dihiasi dengan bunga Dip warna biru mengikut warna tema untuk majlis resepsi saya nanti. Seronoknya kalau Lien dapat memberi hadiah bunga Dip bernilai RM250 tu pada saya. Ecehhh...  :) Betullll.. tak tipu!! Seriessss sangat happy, seronok tak terkata.

Walaupun awak baru nak start business bunga Dip ni.. tapi saya lihat hasil kerja awak sangat kemas dan cantik. Kagum saya.. sebab awak sangat kreatip..  :) Dan lagi satu, membuat giveaway adalah satu langkah bijak untuk mempromosikan perniagaan awak yang baru bermula ni.. Chayokkk Lien..  :)

Lien... plsss.. pilihlah saya sebagai pemenang.. ecehhh..  :)

Okies.. sekarang saya nak ajak bakal adik ipar saya untuk join contest ni jugak..  Ekin dan sorang rakan blog saya....Cik Nasha

1 comment: