Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, December 14, 2011

Perjalanan 100 Hari

Hai semua..
Perjalanan 100 hari untuk melalui fasa pertunangan yang sangat hebat cabarannya. Kalau sesiapa yang berada di alam pertunangan yang tidak mempunyai kesabaran yang tinggi ketika ditimpa dugaan, tak tahulah saya nak cakap macam mana. Setiap yang menempuh alam pertunangan pasti diuji dengan pelbagai dugaan, cuma bergantung kepada diri sendiri saja sama ada kuat, tabah dan sabar atau sebaliknya.

Saya dan Mr. Sallehudin akan melalui 100 hari fasa pertunangan yang terkandung pelbagai dugaan, godaan dan cabaran. Harapan saya semoga pertunangan kami ini akan diakhiri dengan satu ikatan yang sah.. Insyaallah.. Doakan kami.... Amin....


Saya sayang awak Mr. Sallehudin... 

1 comment:

  1. ya..
    betul tu..
    kena pandai jaga hubungan kalau dah masuk alam pertunangan kan.. saya dah 6 bulan bertunang, mmg banyak pasang surutnya.. yg pnting macam mana kita handle.. :)

    hope kekal ke akhir hayat ya..btw, salam perkenalan.

    ReplyDelete