Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, December 6, 2011

Barang Impian Untuk Majlis Kenduri Saya

Salam semua..
Saya sangat mengantuk hari ni. Rasa macam nak cepat balik dari kerja dan tidur.. zzZZzzz.. Nak katakan tidur tak cukup, rasanya last night saya tidur awal. Owhh.. balik kerja hari ni nak singgah kedai bakery. Nak beli barang buat cupcakes untuk tempahan hari Jumaat minggu ni.

Mr. Sallehudin pergi outstation ke Labuan dari semalam. Hari Jumaat baru dia balik. Saya bosan. Dia pergi outstation tak nak bawak saya. Katanya harga tiket kapal terbang pergi Labuan mahal + nak booking 1 bilik hotel khas untuk saya pun mahal.. ahahaha.. Sekarang kami memang sedng mengumpul wang sebab nak kahwin. Almaklumlah perbelanjaan nak kahwin memang banyak. 

Lagipun, sekarang saya bekerja. Kalau nak ikut pergi putstation kena ambil cuti. Nanti kalau asyik ambil cuti, membebel pulak BOSS. Okey.. sekarang kita kerja sajalah sebab nak cari duit. Saya memang perlukan duit sekarang. Sebab nak beli barang-barang untuk majlis kahwin saya.. 

So far.. beberapa perancangan dan impian kahwin saya akan tercapai. Insyaallah.. Walaupun tak sepenuhnya apa yang saya angankan akan dapat. Contohnya.. saya nak buat sendiri pelamin saya mengikut kreativiti dan sentuhan tangan saya. Tapi tak dapat sebab my mom cakap takut saya letih dan tak sempat nak buat.

Tapi, untuk majlis saya nanti... saya nak ada beberapa benda kat bawah ni..  :)

Chocolate Fountain untuk candy buffet. Lepas beli boleh sewakan kat sesiapa yang nak menyewa  :)


Paper Lantern... Saya nak gantung kat khemah nanti...

Lepastu saya sekarang dalam proses untuk membeli dan mengumpul barang-barang vintage. For me, tak membazir pun beli barang-barang tu sebab lepas kenduri barang-barang vintage tu boleh dijadikan hiasan rumah..  :)
Tadi saya lawat ke belog Intanorazam... tiba-tiba rasa jatuh cinta pulak dengan fabrick handbouquet yang dia buat tu.. So tadi saya dah hantar email dan tanya quotation. So tunggu ajelah jawapan dari dia....


I got to go now. Pergi bangalow BOSS lagi. Haisshh.. Lepas tu boleh terus balik rumah. Awal sikit balik hari ni...

Mr. Sallehudin... I rindu you sangat-sangat...  (^_^)

No comments:

Post a Comment