Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, November 24, 2011

Catatan sebelum Lena

Hye semua..
Yeahh.. Saya baru je selesai membakar cupcakes :) Total semua 60pcs medium cupcakes dan 16 pcs large cupcakes. Owwhh..sebelum buat cupcakes tadi saya siapkan 50 small cup dadih.. Nape laa banyak sangat saya buat ni kan... :)

Actually saya sedang buat preparation tempahan candy buffet. This is my 1st order untuk service candy buFfet. Lokasi pula adalah di Melaka. Jauhkan.. Nanti dah selesai semua saya akan upload gambo.

Hmmm.. Saya dah tak ada idea nak menulis lagi sebab mata adalah sangat terlalu mengantuk dan sekarang saya mau tidur. ZzzZz...

Sukanya... Mengupdate blog hanya menggunakan BB kesayangan.. (^_^)

Selamat malam semua.. Adiosss..

No comments:

Post a Comment