Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, November 18, 2011

Catatan Sebelum Tidur

Hye..
Juz finished 70 pcs cuppies tempahan dari pelanggan. Owhh.. Im so pretty tired now. Wanna to sleep. zzZZzzz.. Tapi tak boleh tido kalau tak buka blog dan tengok blog sendiri and baca blog orang lain. Sudah baca dua tiga blog maka mata akan terlelap dengan sediri. Laptop pulak yang baca saya. Itulah habit saya setiap malam sebelum tidur...

Saya sentiasa di dalam 'mood' mencari idea-idea cute untuk majlis perkahwinan saya nanti. Kalau boleh saya tak nak majlis tu nanti nampak sama macam majlis perkahwinan orang lain yang berlangsung kat penempatan kampung saya di Bagan Serai tu. Bukan nak riak dan berlagak.. tapi kalau boleh biarlah tetamu yang hadir rasa gembira seperti pengantin yang sangat gembira pada hari bersejarah tu.. dan saya mahu tetamu yang hadir mengingati majlis perkahwinan saya yang lain dari yang lain terutama dari segi dekorasi, goodies beg dan bla bla bla....


Saya sangat jatuh cinta apabila tengok decoration frame ni kat salah satu booth di pameran Pengantin Shah Alam tempoh hari. Saya terfikir cantik juga kalau letak pic pre-wedding saya & Mr. Salleh. So.. tetamu semua dapat melihat gambar gedix kami itu.. hihihi... Actually dekorasi seperti ini pun sesuai juga dilekatkan di dinding rumah. Tak semestinya di majlis perkahwinan aje makanya ia boleh menjadi hiasan dinding. Gambar yang di print tu semua adalah saiz yang berbeza dan ada gambar yang ditampal kat polisterin tebal dan ada gambar ditampal di polisterin nipis. So nampaklah macam tebal nipis gambar tu.. (sila imagine sendiri, susah nak explain laa)


Owhhh.. lagi satu.. kawan-kawan semua... dimana saya nak dapatkan easel (btul ke easel) kaki frame seperti gambar diatas.. kalau boleh saya memang nak beli easel ni sebab dalam kepala otak saya sekarang ni dah macm-macam idea ada nak gunakan balik easel ni selepas majlis kahwin...  :) banyak juga decoration yang nak dibeli nanti so berjimatlah duit mulai sekarang.. ohohoho..


Yeahh.. saya rindu Mr. sallehudin... Dia pergi Penang. Ahad baru balik ke KL.. Rindu bangat sama kamokk!!... Tapi yang tak boleh blah tu.. dia sangat poyo sekarang sebab ramai orang cakap badan dia yang dulu agak montel sekarang dah susut. Dan saya pula yang dulu badan agak slim sekarang dah semakin debab.. saya stress... huhu..

Okies semua... good nite...

No comments:

Post a Comment