Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, November 29, 2011

DIY : Mini Box Warna Biru

Hye semua
Selamat menyambut 1 Muharram yer rakan-rakan sekelian..
Saya tak nak cerita panjang. Nak bagi tau yang DIY pertama saya sudah siap. Ini melibatkan 'guestbook corner' Setelah lebih dia bulan tertangguh. Untuk siapkan semua mini box dan hiasannya sekali, saya bertungkus lumus selama dua hari. Pagi petang siang malam mengadap kotak tu...

Setelah dapat 2000 pcs sticker hadiah dari nurain saya pun nekad lah nak siapkan mini box ni. Bukan banyak pun cuma 100 jer yang perlu disiapkan. hahaha.. 100 aje bukan 1000 yer..  :)

Dah siap lipat-lipat kotak, pastu tengok ada reben warna hitam. So saya decide letak reben ni kat mini box sebagai hiasan dan tampal sticker atas mini box tu. Akhirnyaaaa... Taraaaa...

 
Sorry.. gambar kurang clear 
Kos menyediakan 100 mini box
Kertas warna biru 130gsm (kalau tak silap) : RM18  [untuk dua paket]
Reben hitam ada luv : RM8.70 [untuk 3 gulung]
Sticker 100 pcs : F.O.C [sumbangan nurain]

Apa fungsi mini box ni? Maybe letak coklat kot dalam box tu. Belum decide nak letak apa lagi... Mini box ni untuk tetamu yang sudi menulis ucapan di dalam guestbook saya..  :)

Guestbook dah siap ke belum? print dah.. tunggu nak hias dan binding. Dah siap will review..

p/s: Ada lagi mini box yang belum siap. Itu recycle dari kad ucapan yang nak dibuang...

No comments:

Post a Comment