Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, November 21, 2011

Contest:: 'Candid Time Contest'

Salam Isnin... 
selamat bekerja kepada semua dan sesiapa yang bercuti macam saya.. selamat bercuti..  :)
Dipagi yang indah, tenang dan nyaman ini sedang saya bersiar-siar di blog-blog yang lain terjumpa pulak contest 'Candid Time' yang dianjurkan oleh blog Muna yang mempunyai follower lebih 1k.. hikhikhik..

Saya sangat teruja nak join contest ni sebab hadiah pun sangat mengujakan. Hadiah pertama Camera Lomo gitu.. Hadiah kedua pun best jugak..dapat MP3. Saya tak ada lagi camera lomo mahupun MP3. So apa kata kita masuk contest ni. Manalaa tau rezeki nak kawin kan.. hikhikhik...



# Wajib follow blog muna supaya senang nak mengetahui perkembangan contest ni.
#Buat satu entri tentang contest ini bertajuk 'CANDID TIME CONTEST'
#Letak banner dekat atas tu dalam entri yang korang buat .
#sertakan satu gambar 'CANDID' korang . tak kisah beramai ramai atau individu .
#Tag 2 orang dan wajib inform dekat diorang tentang contest ini


Taraaa.. inilah gambar candid saya. Gambar ni diambil oleh Mr. Sallehudin semasa saya sedang membelek-belek kerepek yang mahu dibeli. Lokasi gambar ni diambil ialah di R&R Temerloh. Saya memang cerewet kalau nak beli barang-barang. Tu belek kerepek tu adalaa dekat 20 minit tapi tak beli pape pun sebab makanan yang saya suka takde.. KUIH KARAS... Yang kesian Mr. Sallehudin sebab dia terpaksa menunggu saya melihat-lihat kerepek yang ada tapi akhirnya tiada pembelian dibuat....

Yeahhh.. so Cik Muna.. harapnya dapat saya memenangi contest ini yerr...   :)
Dua orang rakan yang saya nak tag ialah:


No comments:

Post a Comment