Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, July 13, 2013

Ramadhan 1434: Day 4

Salam..
Cuaca waktu petang di Shah Alam ribut dan angin kencang. Kesian juga peniaga di bazar ramadhan dah tentu jualan mereka hari ni tak berapa menyerlah..

Bagi saya dan Mr Sallehudin, hari ni kami ade set up candy buffet untuk Indian Boy 1st Birthday Party.  :) alhamdulilah rezeki hari ini...


Seat belakang kereta sarat denang ballon. Hehehe.. Majlis tu berlangsung di Bandar Botanic, Kelang.


Mujurlah I tak perlu sediakan banyak menu. Sekadar menyediakan air susu berperisa chocolate, vanilla dan strawberry dalam botol kaca. Sebab tema untuk birthday party tu 'milk & cookies'. selain milk & table cookies, I buat decoration untuk simple photobooth juga.


Happy sangat sebab mummy to birthday boy and all the famili memuji decoration yang dibuat.

Siap semua deco..tengok jam tinggal 5 minit saja lagi masa untuk berbuka puasa. So kami tunggu aje kat situ menantikan waktu berbuka. Birthday party orang India dah tentu ada Tosai kan.. So itulah menu berbuka puasa kami.. Hehe..


Lepas makan tosai, mr.sallehudin ajak pergi makan kat kedai lain yang dekat dengan kawasan tu. Sampai kedai, mr.sallehudin order nasi goreng sotong and me kuew tiau goreng.

Haha..hari ni menu berbuka sangat simple  :)

No comments:

Post a Comment