Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 31, 2012

Teaser : DIY Uncang Wangi

Hai semua...
Saya MC hari ni.. selsema yang teruk dan sakit dalam mulut. Ingatkan bengkak gusi tapi doktor cakap ada jangkitan kuman kat kelenjar air liur.. hmmm...
Seharian duduk di rumah adalah sangat seronok. Boleh tengok Wanita Hari Ini, kemas rumah, siapkan DIY thingy yang tak siap lagi, memasak dan tidur...  :) Alangkah seronoknya lepas kahwin boleh buat aktiviti macam ni. Kalau boring sangat buat kuih lepas tu pergi hantar kat makciks or kakaks yang meniaga kuih petang-petang. Ataupun buat apam polkadot untuk letak kat kedai-kedai makan.. 'cool'kan..  Jangan tak tau.. dulu saya pernah buat kuih dan meniaga di pasar Ramadhan..

Okies.. sebenarnya nak teaser sikit. Uncang yang masih belum siap masih dalam proses menjahit dan mengemaskini.. 

Uncang ni nak distribute masa majlis nikah. Sesape yang datang masa majlis nikah dapat satu uncang wangi. Tapi uncang ni buat tak banyak laa, lebih kurang dalam 100 hingga 150. Kalau kemampuan lebih wat sampai 200.. ~phewww~
Walaupun saya ni langsung tajde kemahiran menjahit tapi alhamdulilah menjadi jugak uncang ni.  :)

-tata-

No comments:

Post a Comment