Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, January 21, 2012

Balik Kampung Dan Happy Chinese New Year

Good morning..
Selamat pagi Sabtu dan Selamat Tahun Baru Cina jugaa... :)
Im on my way nak balik kampung - Bagan Serai
Jalan jammed giler.. Me with my adik keluar dari rumah kat Puncak Perdana pukul 5am tapi sekarang dah pukul 8.30am baru sampai kat Gua Tempurung.. Selalunye we all balik kampung time cenggini dah sampai kat area Taiping.. Takpelah drive safely...

Tadi my mom baru tefon.. We got a problem. Kemungkinan besar tarikh nikah dah wedding akan bertukar!! Sebabnya my adik study kat MRsM Taiping tu tak bole balik rumah on the date yang sepatutnya wat kenduri kahwin tu.. 24/3.. Die ada seminar kimia. Maklumlah tahun ni dia nak ambil SPM... If betul we need to change the date.. Bertambah lagi kerja saya.. Nk kene inform vendor laa pulak. My DIY kad kahwin pun dah print. Aduss..

Petang ni nak ke Butterworth sebab nak beli hiasan dan dulang hantaran yg nak bagi to mr. sallehudin nanti.. Tak nak beli sekali dengan die sebab nanti tak surprise laa kan... :p dulang hantaran dan hiasan dari dia untuk saya pulak ibu dia dah belikan kat Nilai minggu lepas. Tapi ibu pun tak bagi tau kaler ape and hiasan macam mana yang nak antar ke saya. Family dia cakap surprise.. So saya pun nak surprisekan diorang jugak lah.. Ehe...

And of course I miss mr.Sallehudin banyak-banyak.. Tapi hari Isnin nanti dia akan datang dengan ibu dan ayah ke Bagan Serai sebab nak hantar duit belanja...

Okies.. Saya tak boleh menaip menggunakan Ipad adik saya ni lama-lama dalam kereta sebab nanti saya jadi pening nak muntah.. Ehe..
Byee.. Adioss...

No comments:

Post a Comment