Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, January 11, 2012

Minggu yang sangat memenatkan. Kerja di office yang membosankan. Orang sekeliling yang memualkan. Dalam hati ni asyik memberontak ajee.. Dari dulu kala lagi berhajat nak bekerja sendiri, mempunyai perniagaan sendiri walaupun kecil tapi hajat masih belum tercapai. Masih menunggu, menanti dan berusaha. Insyaallah saya akan cuba sedaya upaya untuk tunaikan harapan tu. Cuma saya perlukan sokongan orang sekeliling saya saja..

Progres persiapan kahwin tak banyak sangat sebab lepas balik dari kerja badan jadi lenguh dan kepala asyik berdenyut-denyut asyik ingat nak tido awal ajee...

Cuma 19 January ni saya dengan Mr. Sallehudin akan buat HIV test. Semalam Mr. Sallehudin contact kelinik kesihatan seksyen. 7, Shah Alam dan buat appointment. Tak dapat nak buat dalam minggu ni sebab appointment dah penuh. So available cuma pada tarikh tu jer.. Sebenarnyakan..saya takut nak buat HIV Test ni.. Nak tau sebab ape? Sebab seumur hidup saya tak pernah ambil darah ataupun derma darah.. Huhuhu.. Darah gemuruh pulak.. ‎​​HÀHÁ°˚=))˚°HÀHÁ°˚=))˚°

Hujung minggu ni..cadangnya Mr. Sallehudin akan ke Bagan Serai sebabnya nak hantar duit belanja kahwin a.k.a duit hantaran.. Hopefully jadilah yer sebabnya masuk bulan February nanti Mr. Sallehudin akan sibuk outstation sana sini sebelum cuti kahwin yang panjang. Dan saya tak mungkin akan dapat cuti panjang nanti.. Sebab BOSS saya tu sewel kalau tak de secretary dia tak bole hidup!! Huhu..

Ok.. Saya nak pegi menggoreng cucur udang jap. Rasa lapar.. :)

No comments:

Post a Comment