Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, February 1, 2012

Kad Jemputan Dah Mula Diedarkan

Selamat hari Wilayah..
Saya cuti hari ni sebab my office dalam daerah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
Maka.. dikesempatan itu saya pun menggunakan masa yang ada untuk menghantar kad jemputan.
Memanglah awal lagi tapi disebabkan saya mungkin akan kesuntukan masa in future, so saya gunakan waktu cuti yang ada tu untuk edar kad jemputan. Tapi tak de laa banyak sangat yang dah dihantar kad. Just hantar pada member office yang terdahulu. Sebelum ni saya kerja di dua buah company aje. Tempat kerja saya sekarang adalah company ketiga. :)


So batch pertama dah selamat distributed. Yang lain-lain tu, saya akan edarkan pelan-pelan ok..
Kepada semua pembaca blog saya yang ingin hadir ke majlis saya nanti di Perak bolehlah emelkan alamat korang ke sweetheartstories@gmail.com  okies  :)

1 comment: