Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, January 5, 2012

Contest : Kasut Wedding Impian

Salam malam Jumaat.
Mari join contest anjuran sittinurs. Kalau menang dapat hadiah kasut wedding kaler grey :)
Mari baca terma & syarat penyertaan...

1. B2B yang mempunyai Blog khusus menceritakan perjalanan/preparation weddingnya.
2. Buat Entry yang menceritakan "kasut wedding impian anda"
3. Letak banner dengan 1 gambar, Salah satu baju Kebaya wedding By Sitti Nurs yang anda sukai, dan link kan dengan website : www.rumahkebaya.com.my.
4. Follow dan Link blog Sitti Nurs untuk memudahkan saya mengupdatesnya :)
5. Pemenang akan diumumkan pada tarikh 31 Januari 2012.
6. Hadiah boleh di ambil sendiri ke gallery Rumah Kebaya Malaysia (RKM) atau boleh juga kami pos kan.
 ----------------------------------------------------------

1. Yerr.. saya mempunyai blog yang menceritakan pelbagai kisah tentang nak kawen  :)
2. Kasut Wedding Impian Saya...   :)

Kasut Wedding Impian saya adalah sangat simple saja. Kalau boleh saya nak jenis wadges seperti gambar dibawah ni. Lebih selesa dan tumit serta tapak kaki pun kurang lenguh. Maklumlah hari bersejarah tu selalunya kena jalan banyak..jumpa dan salam dengan sedara mara dan kawan-kawan. So lebih selesa pakai wedges kan.. Ketinggian wedges mestilah tak terlalu tinggi sangat, lebih kurang tiga inci..sesuai sangat..  :)


Hiasan di bahagian depan kasut pun nak simple dan sweet. Contohnya macam hiasan menggunakan manik dan pearl. Wahh.. anggun sangat rasa bile pakai kasut idaman. terasa jugak kaki adalah menjadi sangat cantikkk gitu....

Owhh.. baru teringat saya belum membuat pencarian kasut untuk wedding saya.. huhu.. tapi kalau menang kasut dari Siti Nurs pun best jugak sebabnya kasut warna grey tu memang sesuai untuk saya pakai pada hari pernikahan saya yang bertemakangrey jugak. Harap saya boleh menang yer Siti Nurs.. pleaseee...  ~wing~

3 Gambar dibawah salah satu hasil kreativiti Situ Nurs.. cantik sangatt...  :)

 

4. saya dah foloow blog Siti Nurs  :)
5. Dan pemenangnya adalahhhh............................. (tunggu 31/1/12)

2 comments:

  1. Mimi, boleh email i alamat rumah you? i nak hantar lantern by next week.

    ReplyDelete