Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, January 7, 2012

Anniversary

Salam semua..
baru hari ni dapat story cerita pasal surprise yang saya nak buat untuk Mr. Sallehudin. :)
Sebenarnya saya nak celebrate we all punye monthly anniversary per'couple'an. Lagipun bulan-bulan sebelum ni memang saya tak sempat nak celebrate.


So lepas balik dari kerja, saya singgah kat Restoran Jejantas Sungai Buluh sebab nak beli satay. Memang saya pun teringinnak makan satay. Mula-mula cadang nak masak speghety tapi confirn tak cukup masa nak masak.


Walaupun saya ni ambil tempahan cupcakes, tapi hari nak celebrate anniversary saya tak sempat nak wat cupcakes. So saya beli two pieces cupcakes aje. Just nak guna untuk tiup lilin.  :) Dadih pulak memang dah buat dua tiga hari awal.

Saya tunggu Mr. Sallehudin sampai kat rumah kononnya dia nak jemput saya pergi makan. Sampai aje kat rumah.... TARRAAAAA...!!! Surprise dapan rumah aje.. Mari tiup lilin..

Mr; Sallehudin memang muka terkejut dan memang tak sangka. hahaha... Siap ada satay kan..

Makan sampai perut pun mengah. Just makan depan garage rumah saya aje. Siap bentang tikar dan ada bantal kecik-kecik gitu. Nasib baik jiran sebelah menyebelah tak keluar tengok apa yang kami buat depan rumah. Mr. sallehudin pun datang rumah pakai seluar pendek and siglet aje.. 


Decoration kat garage rumah yang simple aje. Tapi siap pasang lilin wangi depan rumah.

Yeahh.. Happy annyversary Dear.. perjalanan 76 hari to our day...  :)

1 comment:

  1. MIMI, gambar tengah tiup lilin tu sangat comel laa....i lIKE...hehehe

    ReplyDelete