Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Monday, July 23, 2012

2 Dan 3 Ramadhan 1433

Yeahhh.. sudah puasa ketiga. kejap aje kan.. pastu seminggu puasa, pastu tiga minggu puasa, pastu rayaa.. hahaha...

semalam puasa kedua, we all pergi bazaar ramadhan kat Saujana Utama. banyak sungguh orang meniaga kat situ. Cari punya cari tak ada pun popia basah.. saya sangat mengidam nak makan popia basah.. ~huuu~
Memandangkan Mr. sallehudin tak ada masalah mencari makanan berbuka.. dia beli popia goreng, murtabak dan tepung pelita. I pulak dah tak tau nak beli apa..tak ada selera langsung nak makan.. So I beli aje laa char kuew tiau dengan karipap pusing.

2 Ramadhan 1433
Char Kuew Tiau
popia goreng
karipap pusing
murtabak
tepung pelita
air tebu



Hari nie puasa ketiga. sebok sikit wat biskut raya. Finally ada jugak tempat nak letak biskut raya kat Bazaaria. Ada dua tempat, kat bazaria Seri Rampai dengan kiosk kat Sungai Besi Mini Mall. Tu yang pulun wat biskut nih. Setiap jenis nak 15 balang. Kalau ada lima jenis biskut.. so anda semua kiralah sendiri baper balang yer..  :)

Untuk puasa hari ketiga ni.. I tak pergi bazar, Mr. sallehudin aje yg pegi sorang. I masak bihun goreng dengan cucur jagung aje..

3 Ramadhan 1433
Bihun Goreng
Popia goreng
Jagung goreng
Tembikai susu

No comments:

Post a Comment