Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, April 11, 2012

Cuti Hari Keputeraan

Soronoknya bercuti hari ni..  :) 
saya cuti suami pun cuti jugak. Bangun pagi suami saya yang baik hati tolong basuh baju. Bukan basuh guna mesin basuh ye tapi cuci pakai tangan. :) Ada dua baldi. Lepas cuci semua baju saya pun tolong dia sidai baju kat depan rumah. Setel satu kerja. Suami tanya hari ni saya nak masak ape?
Saya cakap saya nak try masak nasi ayam. So, saya google resepi buat nasi ayam madu. Manakala suami menonton tv. Pukul 11.30am gitu kami keluar pergi beli ayan dan ramuan untuk nasi ayam. This is my first time nak buat nasi ayam k...


Ini adalah satu percubaan aje. Disebabkan pergi ke kedai pun lambat, maka tak cukup menu untuk hiasan nasi ayam. Salad dan tomato tak ade. So buat nasi ayam dengan bahan yang ada saja. Saya ikut resepi dalam blog ini

Almaklumlah baru 1st time masak so nak kena improve kan lagi rasa nasi dan sos tu. Tapi ayam suami saya cakap dah ok. Yeayy.. happy sebab dah pandai buat nasi ayam walaupun tak berapa nal power lagi  :)

Owhh.. saya ada berita nak beritahu. Bermula 1 May ini saya akan menjadi pembuat cupcakes secara fulltime :)  Sesape yang berminat untuk menempah dialu-alukan. saya nak mencuba luck dalam business pulak. sesape yang berminat nak order pakej candy buffet dan pakej chocolate fountain pun dialu-alukan. :)

Details boleh like my page Sweetheartstories-Cupcakes-Craft

No comments:

Post a Comment