Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, June 17, 2011

Welcome Board - Nak Buat Tak?

Hye all..

Wajar tak kalau saya nak letak board tulisan "Engagement Day - Din & Mimis - 9 July 11"
Board tu letak kat depan pintu masuk rumah atau pun letak kat tepi meja candy buffet. Tak over sangat ke kalau saya letak board tu walaupun ni cuma majlis tunang aje?  Nanti ada orang kata saya over pulak kan...

Lagi pun board ni blom mintak approve dari mama & abah lagi.. Hmmm..


Saya nak buat somthing yang lebih kurang sama macam gambarajah diatas. Cuma saya tak buat laa macam bentuk 'heart' tu. Juz buat bentuk frame empat segi aje.. Tapi kalau nak letak board macam tu kene ada kaki board tu kan seperti gambarajah di bawah ni....


Kat mana kita nak cari benda ni kan? Penah nampak benda yg lebih kurang macam ni kat IKEA. But its to expensive. Saya ni nak berjimat. Nak cari yang murah-murah aje. Kalau boleh beli kat kedai second hand pun okey jugak asalkan still in good condition. Atau pun Mr. Sallehudin boleh tak tolong tukang kan benda macam ni.. boleh tak dear..?? Alaa amik kayu terpakai pun tak pe..   :) janji murah..


Ataupun Mr. Sallehudin boleh tak tolong wat yang lebih kurang macam ni. tak payah ukiran tu pun tak pe asalkan boleh letak frame empat segi tu... hikhik.. Yang ni dari besi ringan jer nih.. hikhik...

Hmm.. klau tak dapat kaki board tu.. terpaksa lah cari alternatif lain kot... huhu..
Mr. Sallehudin, tolong fikir sat.. U can do this for me or not? huhu..
Kalau awak boleh buat, nanti saya blanje awak makan eskrim.. nak tak? hihihi..

2 comments:

  1. kalo saya, saya buat hhhehehe parents jenis xkisah eheh :)

    ReplyDelete
  2. Mimi,
    cantik..buat je. kalau tanak nampak over, guna black board yang kecik tu...macam kat kelas tadika...

    ReplyDelete