Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, June 21, 2011

Update Dari Mama

Semalam mama call.. 
My mama memang hari-hari tepon sebab nak update persiapan majlis tunang tu nanti...
Mama cerita abah dah booking catering & khemah..walawala.. Tapi I donno..not so sure menu makanan ape yang abah dah tempah. Tak pe lah nanti tanye balik lah.. Then abah ada wat invitation card.. Amboiii!! beriya-iya pulak abah nih. Katanya sebelah pagi tu abah nak buat majlis tahlil. Dan majlis tunang selepas zohor.. Abah pun dah menjemput sikit-sikit sedara mara..

Mama pulak.. macam-macam yang ditempahnyee.. itu laa ini laa.. konon-konon nak letak atas dulang hantaran. Yang nak sponser pun ada jugak. Banyak betul. Dulang saya prepare 11 aje tau..huhu.. Senarai hantaran yang saya prepare ari tu macam dah tak ikut ajee sebab mama beriya-iya nak tambah macam-macam.. huhu.. Tak pe.. yang penting mama yang bayar semua yang dia tempah tu ok.. hikhik..

And mama dah tempah fresh flower jugak.. bagus.. Tak yah laa saya pening nak gi cari fresh flower kat Bagan Serai tu nanti.. FYI, penggunaan fresh flower tu ialah untuk hiasan hantaran dan centerpiece.. 

Hikhikhik.. tak sabar nak hias hantaran nanti...  :)

No comments:

Post a Comment