Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, June 25, 2011

Jemputan

Hye & Salam..

Diam tak diam lagi 13 hari nak sampai majlis tunang tu kan.. Saya tak tau laa macam mana reaksi saya masa majlis tu nanti. Malu ada.. debar pun ada gaks kot.. huhu..

Okies2.. sebenarnye bukan perasaan yang saya nak citer kan ni. Tapi sebenarnye nak citer pasal ke'confius'an saya. Saya tak sure laa sama ada nak menjemput semua kawan-kawan ke majlis tunang tu nanti or tak payah panggil langsung atau pun panggil sikit-sikit aje. Sebabnya saya planning nak jemput semuanya masa majlis kahwin nanti. Tapi bila fikir balik, memandangkan majlis kahwin tu macam lambat lagi.. kemungkinan bulan Mei or June 2012.. Boleh tak saya request majlis kahwin masa my birthday 25 Mac..? hikhikhik..

Okies2 back to the story.. so Im decided nak menjemput beberapa orang saja datang majlis tu nanti. Kekawan yang duduk kat area Bagan Serai & Parit Buntar tu boleh laa jemput kan. Yang dok kat KL nih.. klau diorang nak datang pun alhamdulilahhh...  :)

Then, pikir plak.. cane nak jemput diorang ni. Nak jemput pakai mulut ke or buat invitation card. Tapi kalau nak buat card tu macam dah tak sempat sangat kan.. So ginilah.. saya jemput pakai e-invitation aje.. boleh kan. Saya design e-invitation card tu kedian send by email. Saya baru kumpul 5 email address aje.. ok kot kan.. hihihi...

Hohoho.. tapi teringin pulak nak DIY invitation card...  :)

1 comment:

  1. dear.pasal masalah kamu ni kan ok lagi.saya dulu serabut je pk.last2 sekali mak tak kasi ajak kawan langsung.means TAKDE sorang kawan pun datang tau. sedih.

    ape pun, majlis bertunang dah pun selesai.namun ada juga 'seorang' yang terasa hati sampai skrg.saya redha je. T_T

    ReplyDelete