Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, June 22, 2011

Fitting Baju Tunang

Salam everyone.. 
makin dekat rasanya hari nak bertunang ni rasa makin nervous pulak.. huhu..
Ahad lepas, saya pergi Jalan TAR cari tudung yg 'match' dengan baju pink yang saya nak pakai masa hari tunang nanti.. (FYI, saya akan sewakan baju tu lepas majlis tunang saya ok..)
Dah dapat tudung..  :) tapi saya tak beli yang mahal sangat pun. Tudung instant yang seploh hinggit sudah. Tak yah beli yang bermanik bagai.. sebab pasni bole pakai tudung tu.. Kalau beli yang manik, nnt nak pakai pegi mana tudung tu.. Dah jadi satu kerugian disitu.. huhu..

Malam tadi saya try pakai baju tunang tu sekali dengan tudung & aksesori.. hikhik.. baju rasa macam ketat sikit. Alamakk badan naik ke? So, juz nice.. and I decide tak nak pakai veil lah. Sebab bila saya try pakai veil semalam dah rasa macam nak jadi majlis akad nikah pulak. So.. saya juz nak pakai tudung aje tapi atas kepala tu akan dihiasi dengan cekak rama-rama yang penah saya beli dua tahun dulu.. Lantaklah klau orang kata mende tu old fashion ape ape pun. yang penting saya dah tak nak kuar duit beli selendang or watsever..Saya pakai aje ape yang ade..

Kasut pulak.. hmmm.. saya akan standby satu kasut. Kasut tu pun saya beli masa raya tahun lepas tapi pakainye baru beberapa kali aje sebab tali kasut tu putus. So, saya nak bawak kasut tu ke tukang repair kasut soh orang tu gam.. hikhik.. alaa nk pakai untuk amik gambo aje kot..konon-konon outdoor fotoshoot laa... Kasut tu memang 'match' dengan baju tunang tu nanti...

Itu aje cerita pasal costume untuk tunang.. huhu.. Takde pulak gambo yang saya amik masa try fitting baju tunang.. 

No comments:

Post a Comment