Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, June 29, 2011

Ucapan Untuk Mr. Sallehudin

Salam and very Good Morning..
Hari nie awal sangat saya update blog  :) tak boleh tido laa hihi.. sebab teringatkan lagi 9 hari aje menuju my 
E-Day. Wahh sangat nerbess hokey.

Ini ada ucapan sikit untuk Mr. Sallehudin..

Dear.. Terima kasih kerana sudi terima saya seadanya. Saya bukanlah seorang wanita sempurna dan banyak kekurangan tapi kita saling berusaha untuk menjadi seorang yang sempurna. Saya happy dengan awak dan harap awak pun happy bila disamping saya. Saya sangat tak sangka yang kita begitu awal merancang majlis tunang kita. Alhamdulilah.. sepanjang kita bersama tiada apa-apa perkara yang membuatkan kita bertegang urat dan lidah ataupun gaduh hantuk kepala atau berlawan kaki.. huhu.. Harapnye hubungan kita sentiasa happy, mesra dan saling sayang menyayang. Biasalaa kan.. sedangkan lidah lagi tergigit.. inikan pula pakwe makwe dan lagi sembilan hari akan jadi tunang kan..  )

Awaklah satu-satunya lelaki yang betul bersungguh-sungguh menerima saya. Awaklah satu-satunya lelaki yang ajak saya kawin..  :) Yang dulu kala tu semuanya macam gampang dan tidak serius dalam hubungan. Mereka bukan lelaki tapi jantan.. (huhu.. ehhh ape hal laa emo pulak nih. Sorry ter'emo' lebih). Dan saya harap awak bukanlah dalam golongan yang saya katakan tadi dan saya yakin awak bukanlah seperti mereka kan. Saya tahu awak ikhlas menerima saya. Kalau tak ikhlas.. awak tak bawa laa saya jumpe ibu & ayah & your family walaupun waktu tu kita baru kenal dalam tempoh dua atau tiga minggu kan... Terima kasih untuk itu semua.. layanan dari awak sendiri dan keluarga awak amat menggembirakan hati saya...

Bila makin hampir dengan majlis tunang kita kan.. saya selalu pikir-pikir.. ape laa hantaran yang awak nak bagi kat saya kan.. hihi.. boleh saya request tak? saya tak nak blackberry tapi saya nak lens camera.. hihihi.. (saje jerk request, mana lah tau kot dpt kan.. hihi)

Walau apa pun saya tetap sayang awak...  (^_^)

2 comments:

  1. hai mimis, sy doakan yang baik2 utk awak dan bakal tunang juga.goodluck menjadi tunangan org yang penuh dengan cabaran ni.hikhik.

    ReplyDelete
  2. sweet. saya mendoakan yang terbaik ye :)

    ReplyDelete