Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, June 5, 2011

Dah beli Persalinan Untuk Hantaran :)

Persalinan Untuk Hantaran
Semalam pergi Nagoya cari kain untuk buat hantaran bertunang. Memandangkan we all punyer planning nak wat majlis kahwin tu dalam bulan May or June 2012, so kami beli kain untuk wat baju raya dulu. Untuk saya dapat laa kain untuk buat 2 pasang baju kurung moden nanti.. yeayy!!. Untuk Mr. Sallehudin, saya belikan kain untuk wat baju melayu untuk dia. So setel daa 1 dulang hantaran..

Hiasan Dulang Hantaran
Saya tengah pening.. tak tau cane nak hias hantaran. Memang saya cadang nak wat fresh flower. Boleh tak 2 hari sebelum majlis tunang saya naik Cameron Highland beli bunga?? hihi.. Dulang pun saya tak de lagi. Mama memang serahkan kat saya 100% untuk hias hantaran. Memang I will do it myself. Kalau cantik, leh laa amik upah wat hantaran in future.. hihihi..

Cincin Merisik
Then singgah kedai Emas Tomei kat Carefour Wangsa Maju. Saja servey tengok cincin merisik. En. Sallehudin suruh saya pilih yang mana satu saya berkenan :) Mula-mula tengok.. jari terus point kat satu cincin nih. Nasib baik ada saiz. Then.. point untuk cincin kedua dan ketiga.. pilih punya pilih.. cincin pertama juga yang jadi pilihan. Yessz. Booking cincin tu dan esok Mr. Sallehudin and his mom pegi beli cincin tu..


note: esok Mr. Sallehudin nak kene gi outstation to Penang for 3 days. Tinggal laa saya sorang2.. hukhukhuk..

1 comment: