Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, February 3, 2012

Kisah Bridesmaids Lagi

Hai semua,
Minggu ni kita dapat cuti empat hari lagi kan..  :) sabtu hingga Selasa.
cuti-cuti Malaysia lagi.. horeyy..

Kepada B2B yang nak tawen cuti sekolah bulan depan dah tentu empat hari cuti ni akan digunakan dengan sebaiknya.. Macam saya jugak.. haduii.. banyak mende yang belum beres lagi ni..

Saya amatlah bersusah hati sebabnya salah sorang kawan saya yang dah confirm untuk menjadi dayang terpaksa menarik diri sebab faktor kesihatan. Kesian dia.. sekarang saya cuma ada dua orang saja yang confirm untuk jadi my dayang...hmmm.. so kat sini saya nak offer sesiapa B2B yang berminat untuk menjadi dayang semasa majlis nikah saya nanti... plsss... Ada dua tempat kekosongan aje lagi..sebab uniform untuk dayang memang saya dah sediakan. Kain pasang aje laa.. so uolls sudi-sudikan laa untuk hantar kat tailor kain untuk baju tu..

Actually tak susah pun untuk menjadi dayang saya.. cuma sanggup mengambil cuti pada hari Jumaat sebab hari nikah saya ialah hari Jumaat lebih kurang pukul 3.30pm.. Insyallah.. Kemudian selepas majlis nikah.. petang tu nak pergi sessi fotoshoot.. itu aje  :)

Plss.. sesiapa yang sudi nak tolong saya.. just tinggalkan komen or email me aje..

credit pic : google

No comments:

Post a Comment