Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Monday, February 27, 2012

Baju Kawen Saya

Hi semua..
Owhh tinggal lagi beberapa hari saja lagi.. hati semakin nervous :)

Gambar dibawah adalah baju kawen idaman saya. Tapi bukanlah design kat bahagian atas,tapi design kat bahagian bawah saja...


Akan tetapiiiiiii.. korang nak tau tak, baju saya yang nak pakai kawen ni belum siap lagi hokey!
Agak naik darah jugak laa.. cuba korang kira tinggal berapa hari saja lagi.. lebih kurang 17 hari kot.. tapi bayang baju pun belum ada lagi.. jangan katakan baju sanding..baju nikah pun sama juga tak siap lagi... hayoo.. tak tau laa sempat or tak baju tu tailor nak siapkan.. kalau tak siap jugak sampai hari saya nak balik kampung, memang saya mengamuk kat rumah dia..

Kalau kita dah nampak rupa baju tu tak laa susah hati sangat, ini rupa baju pun tak de lagi... meroyan tak? Tailor cakap.. "jgn risau..mesti siap" kalau tak siap jugak aku sembelih ko.. tak senang hati betul fikir pasal baju kawen ni..

Okey.. nak edit gambo jap..sebab esok nak order kanvas printing...

babaii...

No comments:

Post a Comment