Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, July 21, 2011

Nak Share Something Di Blog Tapi Tetibe Terlupa Point Yang Nak Ditulis :)

Hye & salam semua..
Mengambil masa sikit untuk ber'blog'ing sebelum memulakan tugas seharian. Cewahh..
Owhh.. tetibe lupa pulak nak tulih ape?? tadi ada idea & cerita nak share, skrg terlupa pulak ape yang nak tulis.. hoho.. jap-jap.. nak pikir balik apemende yg I nak tulih tadi...  Errr...

Saya mengalami masalah selsema dan batuk yang serius sekarang. Dah dua hari macam ni. Panadol pun dah telan jugak tapi tak baik-baik lagi. Harap esok lusa ok lah yer.. Siap dengan kene sikit cirit birit tapi yang tu masih boleh dikawal.. - Sebenarnye bukan cerita ini yg saya nak tulih..

Mr. Sallehudin pergi Labuan pagi tadi. Flight pukul 7.50am. Tapi esok dia balik la. Sekejap aje ke sana. So.. for my dear fiance.. jaga diri bebaik kat sana tau, klau ada sesape nak ngorat jgn layan. Saya ada sedikit trauma dengan perempuan dari Sabah ni.. huhuhu - Bukan ini juga cerita yang saya cadang nak tulih..

Owhh.. maaf.. Seriouss saya betul-betul lupa ape perkara yang saya nak catat di blog ni.. Elok aje clik button  'New Post' tetibe terus hilang point yang nak ditulih..

Ishh.. ishh.. nanti kalau teringat, saya terus tulih kat blog yer. Sekarang saya nak siapkan mende yang perlu disiapkan. Selasa minggu depan saya bukak booth meniaga kat Matrade, Jalan Duta. Niaga cupcakes, choc, cookies...  :)

Last nite, still lagi servey tema warna untuk majlis wedding nanti. Masih pening nak pilih kaler ape.. Hmm.. Ape color paling top untuk tahun 2011 & 2012 ekk..??


Cuba tengok carta diatas.. Nama color pun pelik-pelik. Ada yang sebelum ni saya tak tau sekarang dah tau..  

okies2.. stop disini dahulu.. Adios amigos..   :)  -tata-

2 comments:

  1. dear try cek blog the perfect palette..ctu byk choice of color.. =)

    ReplyDelete
  2. nora pun xpenah dengar. 1st time ni eheheh :)

    ReplyDelete