Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, July 4, 2011

Last Dating As Pakwe Makwe

Alhamdulilah..... dah selamat pun sampai di kampung halaman setelah lima bulan tak balik.. huhu.. Bertolak dari Serdang pukul 5.15am. Sejuk aje perjalanan. Maklumlaa awal pagi. Sampai rumah terus aje breakfast.
Wahh.. mama beli set kerusi sofa baru rupanyer..

4 days to go!!
Persiapan tengah rancak dibuat. Pihak saya tengah sibuk. Pihak Mr. Sallehudin lagi laa sibuk. Dengar cerita ibu tengah menjahit alas dulang.. hihi.. chayokkk..
Esok saya nak buat cupcakes. 250pcs + 25pcs. Hari nie rehat-rehat dulu yer.. Ngantuk nih..

Sebenarnya semalam anniversary kitorang. Saya boleh tak ingat tarikh 3hb setiap bulan tu memang anniversary we all. 3hb tu laa Mr. Sallehudin bitau yang dia suka & sayang kat saya..  :) hik hik.. Im shy...
Lepas saya balik dinner dgn Mr. Sallehudin.. dah smpai umah ni sambil tgk tv.. baru teringat pasal anniversary. Terus SMS him..  :)

Owhhh.. petang semalam kitorang wat fotoshoot. Sesaje.. nak ambik gambar terakhir sebagai pakwe makwe.. (^_^)  Lepas ni dah jadi tunang. Mudah-mudahan segala perancangan kami akan dipermudahkan..


Fotoshoot kat Putrajaya ajee.. siapa yang jadi fotographer kami? huhu.. kitorang sendiri yang amik gambo. Yang gambo kami berdua ni kami set timer..


Pic ni sambil meniarap atas rumput. Huhh.. gatal satu badan.


Huhh.. berpeluh-peluh Mr. Sallehs ni.. Maklum laa sekarang memang cuaca panas. Actually banyak lagi pic yang kami amik. Banyak gambo kat dalam camera Mr. Sallehs.

Haha.. lepas ni kalau sesape yg berminat nak mintak tolong kitorang amik pic.. boleh aje.. kami charge dengan harga yang paling minima..  hihihi..

Macam sayaa... saya suka amik gambo children. Dah dua kali wat kids fotography ni.. Lepas ni teringin nak amik gambo mother2be pulak..  :) mesti sweet kan...

owhh.. alang-alang dah promote tu.. saya nak promote juga pasal my small business ni.. Sesape yang berminat nak order cupcakes untuk sebarang majlis.. wedding / engagement / birthday party / corporate boleh laa order dengan saya yer..  :) boleh tengok my blog...

http://sweetheartstories.blogspot.com

Ataupun u'olls boleh LIKE kat my page. Juz type Sweetheartstories Cupcakes & Craft

Tenkiu & Adiosss..

No comments:

Post a Comment