Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, July 23, 2011

About This Blog

Morning everyone.. 
Its Saturday!!  Baru lepas cuci & sidai baju di ampaian.
My ampaian terletak di balkoni rumah sendiri....

Whats ur planning today??
mesti ada b2b yang nak pergi wat survey kan.. Survey butik pengantin laa.. MUA laa.. OP laa.. pegi beli barang kat Nilai laa.. ada jugak yang tengah DIY nih..  :)
 ~ so happy survey ~

Yang bukan b2b nak buat ape pulak ari ni? mesti uolls nak pergi tengok Harry Potter kan.. or pegi makan-makan ke.. or pegi window shopping ke..  :)

U know.. I love eating and somtimes cooking.. Baking?? off course laa sebab baking tu salah satu perniagaan yang saya buat sekarang. - biz cupcakes - 
Dan.. saya suka wat food review in my old blog. Since blog tu telah dibubarkan, Im planning nak continue wat food & restaurant review kat blog ni. Pada mulanya tujuan utama saya create blog ni sebab nak share perihal persiapan menuju hari bahagia saya bersama Mr. Salleh. Tapi after blog Mayonnaise-stories tu dah ditutup, secara tidak langsung blog mrandmrssallehudin telah menjadi my official blog.

So from now onwards, saya akan share everything about ourselves, our wedding preparation, our food review, promotion about my business and anything yang difikirkan bersesuaian untuk diceritakan.
Dan saya rasa Mr. Sallehudin pun tak keberatan membenarkan saya ber'blog'ing dan menulis somthing yang dapat dikongsikan bersama rakan bloggers.  chewaahhh
(masa nak create blog ni pun sy tanye dia dulu ok or tak.. and he said 'OK')

Sesiapa yang blom jadi follower lagi.. sila-sila klik button follower yer.. hikhik..

okeh-okeh.. saya nak pergi masak nasi jap.. lapor. pastu nak wat cookies..  :)

ps : Byk cerita still pending.. sabor yer..

No comments:

Post a Comment