Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

Beberapa Cerita

Salam & Hye b2b semua.. Yang bukan b2b pun hye jugak..  :)

Amat peningkan bile memikirkan tema color untuk majlis kahwin. Dulu saya berangan nak guna color tiffany blue for my reception. Tapi bile telek-telek..biru ni selalu jugak orang guna. Sanak cari combination color yang fresh dan jarang orang guna. So sekarang amatlah pening nak fikir color ape yang terbaik.

Ahad lepas, ibu mertuaku (hikhik) ada bitau yang dia nak guna warna hijau pucuk pisang + brown + cream untuk tema majlis kenduri bertandang nanti. Dia cakap kalau confirm, dia dah nak wat preparation dan beli barang-barang hujung tahun nie. Okey2.. chayokk ibu mertuaku.
 Yang macam ni ke warna hijau pucuk pisang?? maklum laa saya ni buta warna skit. Agak confius hijau pucuk pisang tu cane..??? 

Owh.. saya ada search juga kat web nie..http://www.mypersonalartist.com/weddingcolors2.html  tentang 2011 - 2012 wedding color trend. Harap boleh membantu..  :)
Untuk pengetahuan semua, insyaallah kalau tiada apa-apa aral, untuk majlis bertandang nanti me & Mr. Sallehudin akan naik pelamin sama-sama dengan abg die.. kiranye ada dua couple laa kan..  :) tak kisah laa tu..

Hmmm.. citer lain pulak.. 
dulu saya ada satu personal blog mayonnaise-stories.blogspot. Tapi atas permintaan Mr. Sallehudin, blog tu telah dibubarkan. Sebabnya dalam blog tu mmg banyak cerite-cerite panas kisah dahulu kala.. Mr. Sallehudin cakap yang dulu punyer cerita biarkan berlalu sekarang kita buka diari baru. Memang sayang tau nak bubarkan blog tu tapi menghormati permintaan beliau saya dengan sedih hati menutup sudaa blog tu. Sekarang saya maintain dengan satu blog aje.. http://mrandmrssallehudin.blogspot.com

Ahad lepas, saya gi Pesta Flora Putrajaya. Panas betul cuaca. Saya memang betul-betul tak larat berjalan kat pesta flora tu. Balik umah aje.. nak naik tangga umah.. (maklumler umah apartment 5 tingkat) boleh pulak tersungkur kat tangga. Lebam kepala lutut I tau.. hukhuk.. nanti ada masa saya upload beberapa pic kat pesta flora yang saya rasa ada beberapa decoration boleh dijadikan idea untuk weding decortion...

okies. Stop sini dulu. Adios amigos..

2 comments: