Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Saturday, March 16, 2013

Hari Ini Tarikh Nikah Kami :)

Tarikh ini.. setahun yang lepas ialah tarikh pernikahan kami  :)

Selamat ulangtahun perkahwinan yang pertama. Semoga ikatan perkahwinan ini akan kekal hingga akhir hayat dan dikurniakan baby yang comel macam I.. Insyaallah.. hehehe..

Nak tengok tak muka kitorang masa mula-mula bercinta dulu? hehe..

 Hehehe.. ini Mr. Sallehudin. Muka macam apek cina kan.. Mula-mula I tengok gambar dia kat facebook. Terkejut Mak Jemah. Ala-ala ganaz gitu.. Tapi bila dah jumpa rupa-rupanya dalam hati ada taman.. hehe

Ini pulak dah tentu Mrs. Sallehudin kan.. owhh.. Time ni berat badan I cuma 50kg. Selepas setahun berlalu.. sekarang ni dah naik sampai 56kg.. huuu.. nangissss!!

Nak tengok tak muka kitorang sekarang?

Haaa.. ok byee..

No comments:

Post a Comment