Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, February 18, 2013

Pakej Candy Buffet / Chocolate Fountain / Dessert Buffet Dari Sweetheartstories

Haiii...

ok..ok... I tau uolls boring baca travelog Sarawak I kan.. hehe... actually banyak episod lagi tau. Harap bersabar. Kali ni I nak buat iklan sikit... :)

Seperti semua sedia maklum kot.. I memang ada menjalankan bisness kecil-kecilan. Iaitu menyediakan perkhidmatan candy buffet, dessert buffet dan chocolate fountain. Alhamdulilah sambutan yang diterima juga menggalakkan...


Actually banyak event yang sesuai untuk sediakan candy buffet / choc fountain / dessert buffet ni...
Birthday party yang paling banyak permintaan untuk buffet macam ni. Lepas tu majlis perkahwinan, diikuti housewarming dan majlis akikah. Majlis korporat juga sekarang pun memilih choc fountain sebagai salah satu menu untuk event mereka..

So... sesiapa yang sedang mencari-cari pakej candy buffet / choc fountain / dessert buffet untuk majlis uolls, boleh laa servey kat http://sweetheartstories.blogspot.com. Ataupun pergi kat fb page dan type aje 'sweetheartstories cupcakes & craft'. Sweetheartstories menyediakan dekorasi yang 'sweet, simple but nice' serta harga yang ditawarkan juga berpatutan.. :)


Pakej yang ditawarkan sememangnya menarik tau.. Kalau sesiapa yang nak tanya package boleh terus email I di cupcakesmuffins@gmail.com atau direct coll aje.. 012-5346131..

ok.. byeee..  :)

No comments:

Post a Comment