Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Sunday, December 23, 2012

Happy Sunday

Good morning Sunday. Waahhh..rasa macam nak sambung tido lagi.. hahahahaa..

Suami dah bangun tido tengok cartoon, and me tengah golek² atas katil sambil update blog. Owhhhhh betapa rindunyeeee blog ni. Hahaha.. hopefully next week I dapat update blog setiap hari seperti biasa. Dan harapnye tiada order dan booking yang membuatkan I tak cukup nafas... hahaaha... tapi kalau ada pun ok jer.. alhamdulilah.. orang kata tezeki kan. So boleh laa menambah dana tabung pelancongan kan..:)

Nak breakfast ape pagi ni?? Makan bun dardin je lah ye.. Mr.sallehudin cakap sedap roti bun tu.. so kejap lagi I nak rasa. 

Owhhhh.. tiba-tiba kedengaran suami saya menjerit² nak makan maggi goreng. Sape lagi yang nak kena masakkan... huuu oklahh.. permisi dulu yaa...

Layan kan aje gambo ni yang di snap beberapahari lalu.. hikhikhik..



Byeee..

Happy Sunday  (^_^)

No comments:

Post a Comment