Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, June 12, 2013

Servis Chocolate Fountain Saya ke Gua Musang

haii..
Servis chocolate fountain saya dah sampai Gua Musang. :) Ini kali kedua saya ke sana. Seronok sebab sambutan dari warga Gua Musang sangat memberansangkan. Tak cukup tangan saya nak handle seorang diri. Mujur ada Mr. Sallehudin yang sudi membantu dan meminta di bayar upah. ~hehe~

Kagum juga dengan diorang ni. Terima kasih sebab tolong saya menghabiskan semua menu yang ada atas table dessert buffet tu. Menu habis cepatlaa saya packing barang-barang dan cepatlaa saya dapat payment.. ~ekeke~


Seronok tengok diorang excited makan starwberry cicah chocolate tu. Ada juga yang bertanya "macam mana cara nak makan ni..?" ada juga yg tengok pancuran chocolate tu tanye.. "ehh..chocolate ke ni??" 


Alhamdulilah semuanya berjalan lancar. Habis saja semua menu tu, saya pun berkemas semua barang-barang dan setelkan semua payment. Majlis ni diadakan di Kesedar Inn Gua Musang. Bilik hotel telah disponser oleh tuan rumah. Terima kasih atas layanan. 

Alang-alang dah sampai ke Pantai Timur, saya dan mr. Sallehudin planning untuk sambung percutian ke Kuala Terengganu.. ~horeyyy~

Sesiapa yang berminat untuk booking pakej chocolate fountain untuk majlis wedding, boleh email to cupcakesmuffins@gmail.com

1 comment: